چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع |
---|---|---|---|---|---|
Q1 | 1398.0 | 4 | تصاویر ماهواره ای | ||
Q1 | 1398.0 | 4 | تقاطع بدون چراغ | ||
Q1 | 1398.0 | 4 | جریانهای ثانویه | ||
Q1 | 1398.0 | 4 | خاک رسی | ||
Q1 | 1397.86 | 7 | آسفالت نیمه گرم | ||
Q1 | 1397.8 | 5 | عملکرد لرزه ای | ||
Q1 | 1397.8 | 5 | پهپاد | ||
Q1 | 1397.75 | 4 | استحکام | ||
Q1 | 1397.75 | 4 | محاسبات نرم | ||
Q1 | 1397.75 | 4 | کلکتور خورشیدی | ||
Q1 | 1397.5 | 4 | آزمون غیرمخرب | ||
Q1 | 1397.5 | 4 | ایستگاه مترو | ||
Q1 | 1397.5 | 4 | توپوگرافی | ||
Q1 | 1397.5 | 6 | زیست توده | ||
Q1 | 1397.5 | 4 | ضریب آبگذری | ||
Q1 | 1397.27 | 11 | قیمت گذاری | ||
Q1 | 1397.25 | 4 | ساسوبیت | ||
Q1 | 1397.25 | 4 | مقاومت تک محوری | ||
Q1 | 1397.25 | 4 | هدایت الکتریکی | ||
Q1 | 1397.25 | 4 | کانال مرکب | ||
Q1 | 1397.25 | 4 | یادگیری عمیق | ||
Q1 | 1397.2 | 5 | مقاومت فشاری تک محوری | ||
Q1 | 1397.17 | 6 | نظریهی بازی | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | آلاینده | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | الگوریتم ترکیبی | ||
Q1 | 1397.0 | 5 | تخلخل | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | تولید هیدروژن | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | خرابی رطوبتی | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | رگرسیون لجستیک | ||
Q1 | 1397.0 | 5 | زایکوترم | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | مدیریت زنجیرهی تامین | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | نفت خام | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | واماندگی دینامیکی | ||
Q1 | 1396.83 | 6 | زنجیرهی تامین | ||
Q1 | 1396.78 | 9 | روش سطح پاسخ | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | بیلان انرژی | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | ترافیک | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | سنجنده مادیس | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | شاخص زمان تا تصادف | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | پویایی سیستم | ||
Q1 | 1396.71 | 7 | مادیس | ||
Q1 | 1396.62 | 8 | آزمایش سه محوری | ||
Q1 | 1396.6 | 5 | آباکوس | ||
Q1 | 1396.6 | 5 | تبخیر | ||
Q1 | 1396.57 | 7 | بهینه سازی استوار | ||
Q1 | 1396.57 | 7 | روسازی مرکب | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | تحلیل مکانی | ||
Q1 | 1396.5 | 10 | دمای سطح زمین | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | سنگ زنی | ||
Q1 | 1396.5 | 6 | عریان شدگی | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | عملگر پیزوالکتریک | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | قوس ۱۸۰ درجه | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | نشست سطح زمین | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | پارامترهای آشفتگی | ||
Q1 | 1396.5 | 6 | پیل سوختی اکسید جامد | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | کاربری اراضی | ||
Q1 | 1396.44 | 9 | آشکارسازی تغییرات | ||
Q1 | 1396.4 | 10 | مدیریت بحران | ||
Q1 | 1396.36 | 14 | تغییر شکل پلاستیک شدید | ||
Q1 | 1396.33 | 6 | روش هیدرودینامیک ذرات هموار | ||
Q1 | 1396.33 | 9 | سد بتنی وزنی | ||
Q1 | 1396.33 | 6 | شبکههای اجتماعی مکان مبنا | ||
Q1 | 1396.29 | 7 | زنجیره مارکوف | ||
Q1 | 1396.25 | 4 | المان مرزی | ||
Q1 | 1396.25 | 4 | اندازه دانه | ||
Q1 | 1396.25 | 4 | تحلیل قابلیت اعتماد | ||
Q1 | 1396.25 | 4 | تفرق امواج | ||
Q1 | 1396.25 | 4 | تیتانیوم | ||
Q1 | 1396.21 | 14 | مخلوط آسفالتی گرم | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | آبشستگی موضعی | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | اقتصادی | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | الگوریتم ازدحام ذرات | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | تحلیل اگزرژی | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | خاکستر پوسته برنج | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | مخلوط آسفالت گرم | ||
Q1 | 1396.17 | 6 | انتخاب ویژگی | ||
Q1 | 1396.17 | 6 | شیروانی خاکی | ||
Q1 | 1396.14 | 7 | آنالیز مودال | ||
Q1 | 1396.14 | 7 | استخراج ویژگی | ||
Q1 | 1396.14 | 7 | فازی | ||
Q1 | 1396.14 | 7 | کنترل مد لغزشی | ||
Q1 | 1396.12 | 8 | خرده لاستیک | ||
Q1 | 1396.09 | 11 | مدل سازی دینامیکی | ||
Q1 | 1396.0 | 5 | pH | ||
Q1 | 1396.0 | 5 | آهک هیدراته | ||
Q1 | 1396.0 | 6 | برداشت انرژی | ||
Q1 | 1396.0 | 6 | بهینه سازی توپولوژی | ||
Q1 | 1396.0 | 5 | تلفیق | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | تیر ساندویچی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | جوشش استخری | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | درخت تصمیم | ||
Q1 | 1396.0 | 5 | روش پاسخ سطح | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | سایه | ||
Q1 | 1396.0 | 5 | سرباره فولاد | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | شکست | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | ضریب هدایت حرارتی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | عایق حرارتی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | لندست | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | مدل رقومی زمین | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | نانولولههای کربنی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | نظریه بازی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | کرنش سنجی سوراخ | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | کنترل پیش بین | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | کنترل کننده پیش بین | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | گسل معکوس | ||
Q1 | 1395.94 | 16 | شیارشدگی | ||
Q1 | 1395.93 | 15 | بهینه سازی چندهدفه | ||
Q1 | 1395.9 | 10 | شناسایی آسیب | ||
Q1 | 1395.88 | 8 | سایش ابزار | ||
Q1 | 1395.86 | 14 | زئولیت | ||
Q1 | 1395.83 | 6 | نیرو | ||
Q1 | 1395.83 | 6 | ژئوسل | ||
Q1 | 1395.8 | 5 | انرژی مصرفی | ||
Q1 | 1395.8 | 5 | تیر تیموشنکو | ||
Q1 | 1395.8 | 5 | جوش کاری اصطکاکی اغتشاشی | ||
Q1 | 1395.8 | 5 | خزش دینامیکی | ||
Q1 | 1395.8 | 10 | میکروسکوپ نیروی اتمی | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | آشکارسازی هدف | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | الگوریتم جستجوی گرانشی | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | الگوریتمهای فراابتکاری | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | انتخاب باند | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | انرژی تلف شده | ||
Q1 | 1395.75 | 12 | بتن الیافی | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | تحلیل حرارتی | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | تونل دوقلو | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | سیستم قالب تونلی | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | صفحات مستغرق | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | قاب مهاربندی واگرا | ||
Q1 | 1395.75 | 4 | مدل جایگزین | ||
Q1 | 1395.75 | 8 | مکانیابی | ||
Q1 | 1395.73 | 22 | سنجش از دور | ||
Q1 | 1395.71 | 7 | تصاویر فراطیفی | ||
Q1 | 1395.71 | 7 | خاکستر بادی | ||
Q1 | 1395.71 | 7 | قطره | ||
Q1 | 1395.69 | 13 | چقرمگی شکست | ||
Q1 | 1395.67 | 6 | ستون سنگی | ||
Q1 | 1395.67 | 6 | سرعت دورانی | ||
Q1 | 1395.67 | 6 | کنترل نیمه فعال | ||
Q1 | 1395.62 | 8 | تداخل سنجی راداری | ||
Q1 | 1395.62 | 16 | کوادروتور | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | بتن متخلخل | ||
Q1 | 1395.6 | 10 | تحلیل دینامیکی افزایشی | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | توربین بادی | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | دیوار برشی بتن مسلح | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | ستون بتن مسلح | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | شناسایی تغییرات | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | لوله حرارتی | ||
Q1 | 1395.58 | 12 | تصاویر ابرطیفی | ||
Q1 | 1395.57 | 7 | آیروالاستیسیته | ||
Q1 | 1395.57 | 14 | دما | ||
Q1 | 1395.57 | 7 | روش رویه پاسخ | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | اینکونل ۷۱۸ | ||
Q1 | 1395.5 | 10 | بتن غلتکی | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | تصاویر ماهوارهای چندزمانه | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | تناظریابی | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | جدایش جریان | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | حذف ستون | ||
Q1 | 1395.5 | 22 | حساسیت رطوبتی | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | خاک آلوده | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | دریای عمان | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | شاخصهای طیفی | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | شبیه سازی عددی سه بعدی | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | شکل دهی تدریجی | ||
Q1 | 1395.5 | 10 | عدد ناسلت | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | لزجت | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | لندست ۸ | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | لوله | ||
Q1 | 1395.5 | 16 | مدلسازی عددی | ||
Q1 | 1395.5 | 8 | پایدارسازی | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | کمپرسور محوری | ||
Q1 | 1395.5 | 4 | کنترل غیرخطی | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | کنترل مود لغزشی | ||
Q1 | 1395.47 | 19 | ماشین بردار پشتیبان | ||
Q1 | 1395.44 | 9 | الیاف پلی پروپیلن | ||
Q1 | 1395.43 | 7 | اتوماتای سلولی | ||
Q1 | 1395.43 | 7 | ربات اسکلت خارجی | ||
Q1 | 1395.4 | 5 | توسعه شهری | ||
Q1 | 1395.4 | 5 | مقاومت بتن | ||
Q1 | 1395.4 | 5 | میکروفرزکاری | ||
Q1 | 1395.39 | 18 | الیاف فولادی | ||
Q1 | 1395.38 | 13 | سیمان | ||
Q1 | 1395.38 | 8 | شبیه سازی المان محدود | ||
Q1 | 1395.38 | 13 | نانولوله کربنی | ||
Q1 | 1395.33 | 9 | آلومینیوم | ||
Q1 | 1395.33 | 6 | آکوستیک امیشن | ||
Q1 | 1395.33 | 12 | بتن خودتراکم | ||
Q1 | 1395.33 | 6 | تحکیم | ||
Q1 | 1395.33 | 9 | شبکه بولتزمن | ||
Q1 | 1395.33 | 6 | منحنی حد شکل دهی | ||
Q1 | 1395.33 | 9 | کنترل فازی | ||
Q1 | 1395.27 | 22 | روش شبکه بولتزمن | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | بارگذاری دینامیکی محوری | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | بتن توانمند | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | ترانزیت | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | دینامیک غیرخطی | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | سنجش ازدور | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | ضریب میرایی | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | فنر | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | مدل سه بعدی | ||
Q1 | 1395.25 | 8 | پردازش سیگنال | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | گشتاور | ||
Q1 | 1395.22 | 9 | توربین گاز | ||
Q1 | 1395.22 | 9 | سامانه اطلاعات مکانی | ||
Q1 | 1395.21 | 14 | آلودگی هوا | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | TEC | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | آزمون کشش | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | آسیب رطوبتی | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | آلیاژ حافظه دار مغناطیسی | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | الگوریتم ژنتیک چندهدفه | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | روش مرز غوطه ور | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | مصرف سوخت | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | منحنیهای شکنندگی | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | نرخ پیشروی | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | ورق کامپوزیتی | ||
Q1 | 1395.2 | 5 | یونسفر | ||
Q1 | 1395.18 | 28 | سیستم اطلاعات مکانی | ||
Q1 | 1395.17 | 6 | موتور احتراق داخلی | ||
Q1 | 1395.17 | 6 | کنترل جریان | ||
Q1 | 1395.14 | 42 | زبری سطح | ||
Q1 | 1395.14 | 7 | هزینه | ||
Q1 | 1395.12 | 8 | میکروکانال | ||
Q1 | 1395.11 | 9 | آلیاژ حافظه دار | ||
Q1 | 1395.11 | 9 | تثبیت خاک | ||
Q1 | 1395.11 | 27 | تنش پسماند | ||
Q1 | 1395.11 | 9 | مدل سازی فیزیکی | ||
Q1 | 1395.11 | 9 | مشخصات مکانیکی | ||
Q1 | 1395.1 | 10 | انرژی خورشیدی | ||
Q1 | 1395.07 | 15 | کنترل بهینه | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | XRD | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | آب شستگی | ||
Q1 | 1395.0 | 6 | آسفالت | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | آلیاژ تیتانیوم | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | آنالیز اجزای محدود | ||
Q1 | 1395.0 | 11 | الگوی جریان | ||
Q1 | 1395.0 | 8 | اپوکسی | ||
Q1 | 1395.0 | 6 | تئوری تنش کوپل اصلاح شده | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | تئوری ساختاری | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | تحلیل ریسک | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | تصمیم گیری چندشاخصه | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | توربین باد | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | توزیع ضخامت | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | دوام بتن | ||
Q1 | 1395.0 | 16 | دینامیک مولکولی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | ربات انسان نما | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | روانکاری کمینه | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | رگرسیون وزندار جغرافیایی | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | سیال ویسکوالاستیک | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | شاخص گیاهی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | شدت تصادفات | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | شرایط محیطی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | صفحات | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | ضریب اطمینان | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | ضریب پسا | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | قاب خمشی بتنی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | لیزر اسکنر زمینی | ||
Q1 | 1395.0 | 6 | ماشین کاری | ||
Q1 | 1395.0 | 8 | محیط زیست | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | مدل آزمایشگاهی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | مدل آشفتگی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | مدیریت ریسک | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | موتور استرلینگ | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | میکروتیر | ||
Q1 | 1395.0 | 8 | نانوسیلیس | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | نسبت فشار | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | وزن دهی | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | پاسخ فرکانسی | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | پایداری دینامیکی | ||
Q1 | 1395.0 | 4 | پخش آلودگی | ||
Q1 | 1395.0 | 5 | پرنده بدون سرنشین | ||
Q1 | 1395.0 | 9 | پیل سوختی پلیمری | ||
Q1 | 1394.94 | 17 | خوشه بندی | ||
Q1 | 1394.94 | 50 | دینامیک سیالات محاسباتی | ||
Q1 | 1394.91 | 11 | سری زمانی | ||
Q1 | 1394.88 | 8 | تحلیل تاریخچه زمانی | ||
Q1 | 1394.88 | 16 | ضربه | ||
Q1 | 1394.88 | 16 | مدل تحلیلی | ||
Q1 | 1394.88 | 8 | کنترل | ||
Q1 | 1394.86 | 14 | آنالیز حساسیت | ||
Q1 | 1394.86 | 7 | الگوریتم اجتماع ذرات | ||
Q1 | 1394.86 | 7 | مدل رفتاری | ||
Q1 | 1394.86 | 7 | گردابه | ||
Q1 | 1394.85 | 13 | اگزرژی | ||
Q1 | 1394.83 | 6 | تصمیم گیری چندمعیاره | ||
Q1 | 1394.83 | 6 | تنشهای پسماند | ||
Q1 | 1394.83 | 12 | دریاچه ارومیه | ||
Q1 | 1394.83 | 6 | ماهواره | ||
Q1 | 1394.83 | 6 | پیل سوختی | ||
Q1 | 1394.81 | 16 | مقاومت خمشی | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | احتمال خرابی | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | انتقال جرم و حرارت | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | به روزرسانی مدل | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | خاک رس | ||
Q1 | 1394.8 | 20 | قابلیت اطمینان | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | مساله معکوس | ||
Q1 | 1394.79 | 19 | پردازش تصویر | ||
Q1 | 1394.78 | 9 | الیاف شیشه | ||
Q1 | 1394.78 | 9 | لیدار | ||
Q1 | 1394.76 | 84 | شبیه سازی عددی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | ABAQUS | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | تعقیب مسیرهای حرکت زمانی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | تولید ناخالص داخلی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | شبیه سازی دینامیک مولکولی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | شکل دهی غلتکی انعطاف پذیر | ||
Q1 | 1394.75 | 24 | عدم قطعیت | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | فرزکاری | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | فشرده سازی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | فوم | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | مدل خرپایی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | مسلح سازی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | معادلات آبهای کم عمق | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | نانو رس | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | ورق مستطیلی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | پمپ گریز از مرکز | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | کیفیت هوای داخل | ||
Q1 | 1394.73 | 11 | شبیه سازی گردابههای بزرگ | ||
Q1 | 1394.73 | 15 | ویسکوالاستیک | ||
Q1 | 1394.72 | 25 | تبدیل موجک | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | آزمایش برش مستقیم | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | بررسی تجربی | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | تولید همزمان | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | جریان سنج سیم داغ | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | ضرایب شدت تنش | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | نمودار حد شکل دهی | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | گاز طبیعی | ||
Q1 | 1394.7 | 10 | آزمایش تجربی | ||
Q1 | 1394.67 | 6 | استخوان | ||
Q1 | 1394.67 | 12 | بهینه سازی چند هدفه | ||
Q1 | 1394.67 | 6 | روش المان محدود توسعه یافته | ||
Q1 | 1394.67 | 6 | زمانی | ||
Q1 | 1394.67 | 6 | مونت کارلو | ||
Q1 | 1394.67 | 9 | کنترل ارتعاشات | ||
Q1 | 1394.63 | 19 | مخلوط آسفالتی | ||
Q1 | 1394.63 | 49 | مدل سازی عددی | ||
Q1 | 1394.62 | 8 | تراشکاری | ||
Q1 | 1394.62 | 29 | خستگی | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | آنالیز المان محدود | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | انرژی شکست | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | روش بدون شبکه | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | لایه مرزی | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | نیروی شکل دهی | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | همگن سازی | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | ورق ساندویچی | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | پیرشدگی | ||
Q1 | 1394.57 | 7 | بهینه سازی چند هدفی | ||
Q1 | 1394.57 | 28 | مقاومت برشی | ||
Q1 | 1394.57 | 7 | نانو سیلیس | ||
Q1 | 1394.56 | 9 | تحلیل آماری | ||
Q1 | 1394.56 | 9 | لانه زنبوری | ||
Q1 | 1394.56 | 9 | میکرومکانیک | ||
Q1 | 1394.52 | 21 | مقاومت کششی | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | AHP | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | آنالیز تاریخچه زمانی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | ابرنقاط | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | انتشار مولکولی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | برنامه ریزی راهبردی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | بستر الاستیک | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | تخمین پارامتر | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | تقاضای سفر | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | جابجایی ترکیبی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | حفره | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | حمل و نقل دریایی | ||
Q1 | 1394.5 | 8 | خرابی پیش رونده | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | خستگی کم چرخه | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | رئولوژی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | ربات متحرک چرخ دار | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | ردیابی اشعه | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | سرعت برشی | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | سیال غیرنیوتنی | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | قطعه بندی | ||
Q1 | 1394.5 | 8 | مدل المان محدود | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | میکروسختی | ||
Q1 | 1394.5 | 8 | نرخ کرنش | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | نشر آوایی | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | پاسخ دینامیکی | ||
Q1 | 1394.5 | 12 | کارایی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | کامپوزیت لایهای | ||
Q1 | 1394.47 | 15 | جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی | ||
Q1 | 1394.46 | 26 | ریزساختار | ||
Q1 | 1394.46 | 13 | مدل عددی | ||
Q1 | 1394.44 | 16 | طبقه بندی | ||
Q1 | 1394.44 | 16 | میکروسیلیس | ||
Q1 | 1394.43 | 7 | جدایش بین لایهای | ||
Q1 | 1394.43 | 7 | حمل و نقل عمومی | ||
Q1 | 1394.43 | 86 | خواص مکانیکی | ||
Q1 | 1394.42 | 12 | داده کاوی | ||
Q1 | 1394.42 | 12 | روش عددی | ||
Q1 | 1394.42 | 12 | مقاومت کششی غیرمستقیم | ||
Q1 | 1394.4 | 5 | آنالیز معکوس | ||
Q1 | 1394.4 | 5 | بررسی آزمایشگاهی | ||
Q1 | 1394.4 | 5 | تئوری اغتشاشات | ||
Q1 | 1394.4 | 5 | نخالههای ساختمانی | ||
Q1 | 1394.38 | 8 | اختلاط | ||
Q1 | 1394.38 | 8 | عیب یابی | ||
Q1 | 1394.38 | 8 | ناپایداری | ||
Q1 | 1394.36 | 14 | GIS | ||
Q1 | 1394.36 | 11 | الگوریتم رقابت استعماری | ||
Q1 | 1394.36 | 39 | روش المان محدود | ||
Q1 | 1394.33 | 9 | جابجایی طبیعی | ||
Q1 | 1394.33 | 12 | خوردگی | ||
Q1 | 1394.33 | 6 | رگرسیون | ||
Q1 | 1394.33 | 6 | رگرسیون خطی | ||
Q1 | 1394.33 | 6 | فرودگاه | ||
Q1 | 1394.33 | 6 | مواد مدرج تابعی | ||
Q1 | 1394.33 | 9 | نیروی محوری | ||
Q1 | 1394.33 | 6 | پهنه بندی | ||
Q1 | 1394.31 | 13 | تونل باد | ||
Q1 | 1394.29 | 7 | انفجار | ||
Q1 | 1394.29 | 7 | بنتونیت | ||
Q1 | 1394.29 | 7 | طراحی بهینه | ||
Q1 | 1394.29 | 7 | مقاومت سایشی | ||
Q1 | 1394.28 | 18 | مدول برجهندگی | ||
Q1 | 1394.27 | 22 | قاب خمشی فولادی | ||
Q1 | 1394.26 | 27 | انتقال حرارت | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | بررسی عددی | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | تئوری فازی | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | تحلیل احتمالاتی | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | تراکم پذیر | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | حل دقیق | ||
Q1 | 1394.25 | 28 | روش اجزاء محدود | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | عمل آوری | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | فلز سنگین | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | مدلهای رفتاری | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | مقاومت پیوستگی | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | هندسه | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | هیدروفرمینگ | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | ورق اتصال | ||
Q1 | 1394.22 | 9 | مدل فیزیکی | ||
Q1 | 1394.21 | 14 | الیاف | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | تحلیل اجزاء محدود | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | تنش | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | تورم | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | جریان مغشوش | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | جریان چندفازی | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | سیستم اطلاعات مکانی (GIS) | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | شکل دهی تدریجی تک نقطهای | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | فرزکاری سرعت بالا | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | متاکائولن | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | پنل ساندویچی | ||
Q1 | 1394.18 | 11 | سوراخ کاری | ||
Q1 | 1394.18 | 11 | فلاتر | ||
Q1 | 1394.17 | 12 | خرابی پیشرونده | ||
Q1 | 1394.17 | 6 | فشار آب حفرهای | ||
Q1 | 1394.17 | 6 | گودبرداری | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | آیرودینامیک | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | تحلیل المان محدود | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | تحلیل مودال | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | حمل و نقل ریلی | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | سازه ساندویچی | ||
Q1 | 1394.12 | 8 | هیسترزیس | ||
Q1 | 1394.1 | 10 | ضریب انتقال حرارت | ||
Q1 | 1394.1 | 10 | منحنی شکنندگی | ||
Q1 | 1394.09 | 11 | ارتعاشات غیرخطی | ||
Q1 | 1394.04 | 23 | ضریب شدت تنش | ||
Q1 | 1394.03 | 37 | ظرفیت باربری | ||
Q1 | 1394.02 | 42 | نانوسیال | ||
Q1 | 1394.0 | 12 | اجزاء محدود | ||
Q1 | 1394.0 | 14 | ارتعاشات آزاد | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | الگوریتم کلونی مورچگان | ||
Q1 | 1394.0 | 8 | اندرکنش خاک و سازه | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | بافت سطح | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | بتن غلتکی روسازی | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | بهسازی خاک | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | تحلیل استاتیکی غیر خطی | ||
Q1 | 1394.0 | 9 | تغییر شکل | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | تولید مسیر | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | تومور | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | جریان دو فازی | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | روسازی بتن غلتکی | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | زبری | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | سازههای فضاکار | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | شاخص خسارت | ||
Q1 | 1394.0 | 7 | شبیه سازی اجزاء محدود | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | شرایط مرزی | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | شناسایی | ||
Q1 | 1394.0 | 7 | شیار شدگی | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | ضرایب آیرودینامیکی | ||
Q1 | 1394.0 | 23 | فرکانس طبیعی | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | مدول یانگ | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | مگنتوهیدرودینامیک | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | میدان جریان | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | پاسخ لرزهای | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | پرش هیدرولیکی | ||
Q1 | 1394.0 | 8 | کنترل امپدانس | ||
Q1 | 1393.96 | 25 | جریان دوفازی | ||
Q1 | 1393.92 | 12 | خزش | ||
Q1 | 1393.89 | 9 | جذب آب | ||
Q1 | 1393.89 | 19 | شبیه سازی اجزای محدود | ||
Q1 | 1393.88 | 26 | جذب انرژی | ||
Q2 | 1393.88 | 8 | شکست هیدرولیکی | ||
Q2 | 1393.86 | 7 | اصطکاک | ||
Q2 | 1393.86 | 7 | ژئوسنتتیک | ||
Q2 | 1393.83 | 6 | بنزین | ||
Q2 | 1393.83 | 6 | تفاضل محدود | ||
Q2 | 1393.82 | 11 | خمش | ||
Q2 | 1393.82 | 17 | رفتار غیرخطی | ||
Q2 | 1393.81 | 16 | تونل | ||
Q2 | 1393.81 | 32 | مقاوم سازی | ||
Q2 | 1393.81 | 53 | مقاومت فشاری | ||
Q2 | 1393.8 | 5 | توپوگرافی بستر | ||
Q2 | 1393.8 | 5 | مدل اجزاء محدود | ||
Q2 | 1393.8 | 5 | چیلر جذب سطحی | ||
Q2 | 1393.78 | 9 | ریسک | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | آسیب | ||
Q2 | 1393.75 | 12 | تاگوچی | ||
Q2 | 1393.75 | 12 | تحلیل پایداری | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | تیر با مقطع کاهش یافته | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | جرم متحرک | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | خنک کاری | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | سیکل ترکیبی | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | محفظه | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | مقاومت نهایی | ||
Q2 | 1393.75 | 4 | پارامترهای مودال | ||
Q2 | 1393.74 | 19 | مسیریابی | ||
Q2 | 1393.74 | 31 | پایداری | ||
Q2 | 1393.73 | 11 | اندرکنش | ||
Q2 | 1393.71 | 7 | آتش سوزی | ||
Q2 | 1393.71 | 17 | ارتعاشات | ||
Q2 | 1393.71 | 21 | شبیه سازی مونت کارلو | ||
Q2 | 1393.71 | 7 | فضای کاری | ||
Q2 | 1393.69 | 16 | پیزوالکتریک | ||
Q2 | 1393.67 | 12 | اولویت بندی | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | جریان تراکم ناپذیر | ||
Q2 | 1393.67 | 15 | رفتار مکانیکی | ||
Q2 | 1393.67 | 9 | سرعت بحرانی | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | ضریب اصطکاک | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | مفصل خمیری | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | هگزاپاد | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | کنترل غیرفعال | ||
Q2 | 1393.67 | 6 | گرافن | ||
Q2 | 1393.64 | 47 | شبکه عصبی | ||
Q2 | 1393.63 | 19 | سختی | ||
Q2 | 1393.62 | 8 | جابجایی آزاد | ||
Q2 | 1393.62 | 8 | عملکرد | ||
Q2 | 1393.62 | 13 | مطالعه آزمایشگاهی | ||
Q2 | 1393.62 | 8 | کیفیت سطح | ||
Q2 | 1393.6 | 15 | افت فشار | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | بتن آسفالتی | ||
Q2 | 1393.6 | 10 | تصاویر ماهوارهای | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | تقویت خمشی | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | توربین | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | روش رهایی پویا | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | روش مونت کارلو | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | سرمایه گذاری | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | طراحی معکوس | ||
Q2 | 1393.6 | 5 | مدیریت پروژه | ||
Q2 | 1393.57 | 7 | بار متحرک | ||
Q2 | 1393.57 | 7 | بارگذاری دینامیکی | ||
Q2 | 1393.57 | 23 | دیوار برشی فولادی | ||
Q2 | 1393.57 | 7 | قیر اصلاح شده | ||
Q2 | 1393.53 | 19 | آبشستگی | ||
Q2 | 1393.5 | 8 | CFRP | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | آزادراه | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | آلیاژ آلومینیوم | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | الیاف پلیمری | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | بینایی ماشین | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | تابع پایه شعاعی | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | تاخیر زمانی | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | تحلیل بارافزون | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | تشعشع | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | خصوصیات مکانیکی | ||
Q2 | 1393.5 | 8 | سطوح عملکرد | ||
Q2 | 1393.5 | 8 | سینماتیک | ||
Q2 | 1393.5 | 48 | شبکه عصبی مصنوعی | ||
Q2 | 1393.5 | 10 | شمع | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | ضربه سرعت پایین | ||
Q2 | 1393.5 | 10 | فرکانس | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | فولاد نرم | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | مدل دو سیالی | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | مقاوم سازی لرزهای | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | موتور دیزل | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | نانو سیال | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | پایههای سنگریزه یی کوبشی | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | کائولینیت | ||
Q2 | 1393.5 | 6 | کنترل مقاوم | ||
Q2 | 1393.46 | 24 | استهلاک انرژی | ||
Q2 | 1393.46 | 24 | نانوکامپوزیت | ||
Q2 | 1393.45 | 11 | رشد ترک | ||
Q2 | 1393.45 | 11 | طراحی آزمایش | ||
Q2 | 1393.44 | 18 | ایمنی | ||
Q2 | 1393.44 | 9 | ضریب عملکرد | ||
Q2 | 1393.44 | 9 | نانولوله کربن | ||
Q2 | 1393.43 | 7 | ابر نقاط | ||
Q2 | 1393.43 | 7 | ژئوتکستایل | ||
Q2 | 1393.41 | 34 | بتن | ||
Q2 | 1393.4 | 48 | المان محدود | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | ترمواکونومیک | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | روش گالرکین | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | شبیه سازی مستقیم عددی | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | طراحی مفهومی | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | ماشینهای بردار پشتیبان | ||
Q2 | 1393.4 | 5 | نیروی تماسی | ||
Q2 | 1393.4 | 15 | کامپوزیت | ||
Q2 | 1393.38 | 8 | بتن سبک | ||
Q2 | 1393.38 | 8 | تصمیم گیری چند معیاره | ||
Q2 | 1393.36 | 22 | تحلیل استاتیکی غیرخطی | ||
Q2 | 1393.36 | 58 | شبیه سازی | ||
Q2 | 1393.35 | 26 | تحلیل عددی | ||
Q2 | 1393.35 | 31 | عمر خستگی | ||
Q2 | 1393.33 | 6 | اجکتور | ||
Q2 | 1393.33 | 9 | بازیافت | ||
Q2 | 1393.33 | 24 | حل تحلیلی | ||
Q2 | 1393.33 | 6 | مدل لوجیت | ||
Q2 | 1393.33 | 6 | نازل | ||
Q2 | 1393.31 | 13 | روش حجم سیال | ||
Q2 | 1393.29 | 7 | ارتعاشات آلتراسونیک | ||
Q2 | 1393.29 | 7 | دیوار حائل | ||
Q2 | 1393.29 | 17 | روانگرایی | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | آزمایش بارگذاری صفحه | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | ارتفاع سنجی ماهوارهای | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | انتقال حرارت معکوس | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | بهینه سازی شکل | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | تئوری برشی مرتبه اول | ||
Q2 | 1393.25 | 12 | ترک خوردگی | ||
Q2 | 1393.25 | 12 | تهران | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | توزیع سرعت | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | رس | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | زمان | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | سطح شکست | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | شکل مود | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | قاب بتن مسلح | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | مدل سازی آزمایشگاهی | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | ناحیه انتقال | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | نیروهای داخلی | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | کانال | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | کاهش سختی | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | کمانش موضعی | ||
Q2 | 1393.22 | 23 | حل عددی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | بار جانبی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | تصمیم گیری | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | دسترسی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | راندمان | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | سیستم استنتاج فازی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | فلزات سنگین | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | ماشین کاری تخلیه الکتریکی | ||
Q2 | 1393.2 | 10 | پایه پل | ||
Q2 | 1393.18 | 168 | بهینه سازی | ||
Q2 | 1393.17 | 6 | ایمنی ترافیک | ||
Q2 | 1393.17 | 29 | تحلیل دینامیکی غیرخطی | ||
Q2 | 1393.17 | 12 | ژئوگرید | ||
Q2 | 1393.14 | 14 | کالیبراسیون | ||
Q2 | 1393.12 | 144 | الگوریتم ژنتیک | ||
Q2 | 1393.12 | 8 | مسیریابی وسایل نقلیه | ||
Q2 | 1393.1 | 40 | مدل سازی | ||
Q2 | 1393.1 | 10 | کنترل تطبیقی | ||
Q2 | 1393.08 | 13 | روسازی آسفالتی | ||
Q2 | 1393.05 | 21 | محیط متخلخل | ||
Q2 | 1393.03 | 30 | کمانش | ||
Q2 | 1393.0 | 13 | GPS | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | آسیب پذیری لرزهای | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | آلیاژهای حافظه دار شکلی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | اتساع | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | بارگذاری چرخهای | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | بتن بازیافتی | ||
Q2 | 1393.0 | 12 | تحلیل اجزای محدود | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | تحلیل بار افزون | ||
Q2 | 1393.0 | 22 | تحلیل حساسیت | ||
Q2 | 1393.0 | 9 | تحلیل سه بعدی | ||
Q2 | 1393.0 | 8 | تراکم | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | تصادفات | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | تغییر فاز | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | تغییرات سیکلی | ||
Q2 | 1393.0 | 7 | حباب | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | حجم محدود | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | حمل و نقل همگانی | ||
Q2 | 1393.0 | 9 | دیوار برشی | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | رشد ترک خستگی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | روش المان مجزا | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | روش تجربی | ||
Q2 | 1393.0 | 8 | روش تفاضل محدود | ||
Q2 | 1393.0 | 33 | زلزله | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | زمین لغزش | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | ساختمانهای فولادی | ||
Q2 | 1393.0 | 9 | سایش | ||
Q2 | 1393.0 | 10 | سطح عملکرد | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | شکل دهی فلزات | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | صفحه ساندویچی | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | عملیات حرارتی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | عوامل انسانی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | فرآیند تحلیل سلسله مراتبی | ||
Q2 | 1393.0 | 10 | فیلتر کالمن | ||
Q2 | 1393.0 | 7 | قیر | ||
Q2 | 1393.0 | 19 | ماسه | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | مدلسازی فیزیکی | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | مطالعه تجربی | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | مقاومت لغزندگی | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | موج شوک | ||
Q2 | 1393.0 | 15 | میدان مغناطیسی | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | پروفیل سرعت | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | کسر حجمی | ||
Q2 | 1393.0 | 8 | کنترل فعال | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | کنترل کننده فازی | ||
Q2 | 1392.97 | 29 | منطق فازی | ||
Q2 | 1392.92 | 13 | تثبیت | ||
Q2 | 1392.91 | 11 | طراحی شبکه | ||
Q2 | 1392.88 | 8 | ایران | ||
Q2 | 1392.88 | 8 | ربات موازی | ||
Q2 | 1392.88 | 8 | مواد تابعی | ||
Q2 | 1392.88 | 8 | پوزولان | ||
Q2 | 1392.87 | 39 | ضریب رفتار | ||
Q2 | 1392.86 | 7 | روش اجزا محدود | ||
Q2 | 1392.86 | 7 | سرعت | ||
Q2 | 1392.86 | 7 | طراحی | ||
Q2 | 1392.86 | 7 | نرخ براده برداری | ||
Q2 | 1392.86 | 7 | پیل سوختی غشا پلیمری | ||
Q2 | 1392.83 | 6 | تیر پیوند | ||
Q2 | 1392.83 | 18 | جریان آشفته | ||
Q2 | 1392.83 | 18 | پیش بینی | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | اتصال تیر به ستون | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | ایرفویل | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | رادار | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | رفتار غیر خطی | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | سازه | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | مدل دوسیالی | ||
Q2 | 1392.79 | 24 | نشست | ||
Q2 | 1392.78 | 9 | ارزیابی عملکرد | ||
Q2 | 1392.78 | 9 | مدول الاستیسیته | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | آشفتگی | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | اتصالات خمشی | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | احتراق | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | برگشت فنری | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | تعادل حدی | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | تیر بتن مسلح | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | رطوبت نسبی | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | ریختهگری گردابی | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | طراحی مسیر | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | فصل مشترک | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | فیلر | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | لغزش | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | مترو | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | گروه شمع | ||
Q2 | 1392.74 | 27 | نفوذپذیری | ||
Q2 | 1392.73 | 11 | شناسایی سیستم | ||
Q2 | 1392.73 | 11 | مکان یابی | ||
Q2 | 1392.71 | 21 | حمل و نقل | ||
Q2 | 1392.71 | 7 | رفتار چرخهای | ||
Q2 | 1392.71 | 7 | پس کمانش | ||
Q2 | 1392.7 | 10 | طرح اختلاط | ||
Q2 | 1392.67 | 6 | توابع پتانسیل | ||
Q2 | 1392.67 | 6 | جوشش | ||
Q2 | 1392.67 | 6 | ساختمان | ||
Q2 | 1392.62 | 16 | نانورس | ||
Q2 | 1392.62 | 8 | کاویتاسیون | ||
Q2 | 1392.6 | 10 | روسازی بتنی | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | شکست ترد | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | فلوئنت | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | مدل غیرخطی | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | نسبت آب به سیمان | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | پوشش | ||
Q2 | 1392.58 | 12 | آهک | ||
Q2 | 1392.58 | 12 | تحلیل سلسله مراتبی | ||
Q2 | 1392.57 | 14 | دوام | ||
Q2 | 1392.57 | 7 | زمین لرزه | ||
Q2 | 1392.57 | 7 | سیستم اطلاعات جغرافیایی | ||
Q2 | 1392.5 | 6 | آنالیز مودال محیطی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | استوانه | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | اغتشاش | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | بتن خودمتراکم | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | بیودیزل | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | توپولوژی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | تیر بتنی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | دریچه | ||
Q2 | 1392.5 | 12 | روش المان مرزی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | روش بولتزمن شبکهای | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | روش تحلیلی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | روشهای عددی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | فشار داخلی | ||
Q2 | 1392.5 | 6 | قوس ۹۰ درجه | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | ماشینکاری تخلیه الکتریکی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | منحنی هیسترزیس | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | میدان کششی قطری | ||
Q2 | 1392.5 | 12 | نفوذ | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | پخش ماسه | ||
Q2 | 1392.5 | 8 | پی نواری | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | کمترین مربعات | ||
Q2 | 1392.5 | 6 | کنترل کیفیت | ||
Q2 | 1392.46 | 13 | خاک مسلح | ||
Q2 | 1392.45 | 11 | مواد هدفمند | ||
Q2 | 1392.44 | 9 | آسیب پذیری | ||
Q2 | 1392.42 | 12 | مقاومت | ||
Q2 | 1392.41 | 29 | تحلیل غیرخطی | ||
Q2 | 1392.4 | 15 | آسایش حرارتی | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | آنالیز دینامیکی | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | توزیع دما | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | رفتار رانندگان | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | فولاد | ||
Q2 | 1392.4 | 15 | مکانیک شکست | ||
Q2 | 1392.38 | 8 | فرکانسهای طبیعی | ||
Q2 | 1392.38 | 8 | مدل ریاضی | ||
Q2 | 1392.33 | 6 | دنباله | ||
Q2 | 1392.33 | 6 | هوش مصنوعی | ||
Q2 | 1392.33 | 12 | پوسته استوانهای | ||
Q2 | 1392.31 | 13 | مصرف انرژی | ||
Q2 | 1392.28 | 71 | شکل پذیری | ||
Q2 | 1392.27 | 11 | پل | ||
Q2 | 1392.26 | 19 | بتن مسلح | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | EPB | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | برنامه ریزی حمل و نقل | ||
Q2 | 1392.25 | 36 | روش اجزای محدود | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | روش عددی گودونوف | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | سیستم دوگانه | ||
Q2 | 1392.25 | 8 | طراحی بر اساس عملکرد | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | مدل سلولی | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | میکروپمپ | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | پودر سنگ آهک | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | استخراج عوارض | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | دیسک دوار | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | سیستمهای میکروالکترومکانیکی | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | فولاد دوفازی | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | مقاومت کششی غیر مستقیم | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | چشمه اتصال | ||
Q2 | 1392.17 | 6 | تحلیل فرکانسی | ||
Q2 | 1392.17 | 6 | سدهای بتنی وزنی | ||
Q2 | 1392.17 | 6 | قاب خمشی ویژه | ||
Q2 | 1392.14 | 7 | بازشو | ||
Q2 | 1392.12 | 8 | سازههای فولادی | ||
Q2 | 1392.1 | 20 | مدلسازی | ||
Q2 | 1392.08 | 12 | پلی پروپیلن | ||
Q2 | 1392.0 | 9 | FRP | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | PIV | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | آبگیر جانبی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | بار کمانش | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | بتن مقاومت بالا | ||
Q2 | 1392.0 | 6 | برنامه ریزی خطی | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | تبدیل فوریه | ||
Q2 | 1392.0 | 8 | تحلیل تاریخچه زمانی غیرخطی | ||
Q2 | 1392.0 | 7 | تحلیل تنش | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | ترک خستگی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | حرارت | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | دیوار خاک مسلح | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | شتاب نگاشت مصنوعی | ||
Q2 | 1392.0 | 11 | عملکرد لرزهای | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | قاب خمشی | ||
Q2 | 1392.0 | 6 | مدول برشی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | مدیریت تقاضای حمل و نقل | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | موتور اشتعال جرقهای | ||
Q2 | 1391.92 | 12 | روش تاگوچی | ||
Q2 | 1391.86 | 7 | کنترل وضعیت | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | الکتروکینتیک | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | مخلوطهای آسفالتی | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | مطالعات آزمایشگاهی | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | پومیس | ||
Q2 | 1391.79 | 34 | تحلیل دینامیکی | ||
Q2 | 1391.75 | 8 | ارتعاش آزاد | ||
Q2 | 1391.75 | 8 | بتن آرمه | ||
Q2 | 1391.75 | 4 | بتن خود متراکم | ||
Q2 | 1391.75 | 8 | شکست سد | ||
Q2 | 1391.75 | 4 | صافی سطح | ||
Q2 | 1391.75 | 4 | میراگر جرمی تنظیم شده | ||
Q2 | 1391.75 | 12 | هیدروفرمینگ لوله | ||
Q2 | 1391.75 | 8 | پیچش | ||
Q2 | 1391.68 | 19 | شبکههای عصبی مصنوعی | ||
Q2 | 1391.67 | 6 | بار محوری | ||
Q2 | 1391.67 | 6 | تحلیل برگشتی | ||
Q2 | 1391.67 | 9 | روسازی | ||
Q2 | 1391.67 | 6 | قابلیت اعتماد | ||
Q2 | 1391.6 | 5 | آنالیز ابعادی | ||
Q2 | 1391.6 | 5 | برنامه ریزی ریاضی | ||
Q2 | 1391.6 | 5 | پوشش گیاهی | ||
Q2 | 1391.57 | 7 | تیر عمیق | ||
Q2 | 1391.56 | 16 | رفتار لرزهای | ||
Q2 | 1391.56 | 9 | روش حجم محدود | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | آزمایش مودال | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | ابزار دقیق | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | انعطاف پذیری | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | روش پیچش | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | شبیه سازی دینامیکی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | مسیریابی وسائط نقلیه | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | پلی اتیلن | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | پیچش سازه | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | چقرمگی | ||
Q2 | 1391.45 | 11 | تحلیل دینامیکی غیر خطی | ||
Q2 | 1391.44 | 9 | میرایی | ||
Q2 | 1391.38 | 26 | اجزای محدود | ||
Q2 | 1391.33 | 6 | زمان بندی | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | اتصال نیمه صلب | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | جریان خون | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | خاکهای غیراشباع | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | خلیج فارس | ||
Q2 | 1391.25 | 12 | راه آهن | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | سنگ آهک | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | سیستم تعلیق فعال | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | ضریب شکل پذیری | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | پره توربین | ||
Q2 | 1391.17 | 6 | زمان تاخیر | ||
Q2 | 1391.17 | 6 | مشعل متخلخل | ||
Q2 | 1391.12 | 8 | ترک | ||
Q2 | 1391.11 | 9 | استحکام کششی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | اعوجاج | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | الگوریتم | ||
Q2 | 1391.0 | 6 | بارگذاری انفجاری | ||
Q2 | 1391.0 | 12 | بهسازی | ||
Q2 | 1391.0 | 5 | بهسازی لرزهای | ||
Q2 | 1391.0 | 5 | بهینه سازی مصرف انرژی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | خرده آسفالت | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | خوردگی آرماتور | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | شیروانی سنگی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | فیلتر | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | معادلات انتگرالی دوگانه | ||
Q2 | 1391.0 | 11 | مفصل پلاستیک | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | میراگر اصطکاکی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | میراگر ویسکوز | ||
Q2 | 1391.0 | 5 | پل راه آهن | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | چسبندگی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | کف قیر | ||
Q2 | 1390.88 | 8 | زمان سفر | ||
Q2 | 1390.86 | 7 | ارتعاش | ||
Q2 | 1390.86 | 7 | روش زمان دوام | ||
Q2 | 1390.86 | 7 | مواد مرکب | ||
Q2 | 1390.83 | 6 | تحلیل واریانس | ||
Q2 | 1390.82 | 11 | سخت کننده | ||
Q2 | 1390.8 | 5 | آلومینیم | ||
Q2 | 1390.8 | 5 | حوزه زمان | ||
Q2 | 1390.8 | 5 | رفتار دینامیکی | ||
Q2 | 1390.8 | 5 | پرتابه | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | انتگرال J | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | تراکم پذیری | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | خاک | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | خاکریز | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | میراگر | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | نقطه عملکرد | ||
Q2 | 1390.67 | 6 | آونگ انگلیسی | ||
Q2 | 1390.67 | 6 | سازه فضاکار | ||
Q2 | 1390.6 | 5 | انتشار امواج | ||
Q2 | 1390.57 | 7 | تنش برشی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | انتقال حرارت جابه جایی آزاد | ||
Q2 | 1390.5 | 6 | تمرکز تنش | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | روابط تجربی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | سنگدانه | ||
Q2 | 1390.5 | 6 | قاب فولادی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | مساله مسیریابی وسیله نقلیه | ||
Q2 | 1390.4 | 10 | تاخیر | ||
Q2 | 1390.33 | 6 | انتخاب مسیر | ||
Q2 | 1390.33 | 6 | غیرخطی | ||
Q2 | 1390.31 | 13 | شبکههای عصبی | ||
Q2 | 1390.27 | 11 | تحلیل پوششی دادهها | ||
Q2 | 1390.25 | 4 | اتصال گیردار | ||
Q2 | 1390.25 | 4 | تابع هزینه | ||
Q2 | 1390.25 | 4 | کشش عمیق | ||
Q2 | 1390.2 | 5 | سد بتنی قوسی | ||
Q2 | 1390.14 | 7 | تخصیص ترافیک | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | استوانه جدار ضخیم | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | برش | ||
Q2 | 1390.0 | 5 | سفتی | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | پانل ساندویچی | ||
Q2 | 1389.92 | 13 | سد خاکی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | بهینه یابی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | روان گرایی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | محصور شدگی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | مقاومت الکتریکی | ||
Q3 | 1389.75 | 4 | تیر | ||
Q3 | 1389.75 | 4 | سونامی | ||
Q3 | 1389.75 | 4 | ظرفیت | ||
Q3 | 1389.75 | 4 | موج ضربهای | ||
Q3 | 1389.67 | 6 | تقویت | ||
Q3 | 1389.5 | 4 | تحلیل | ||
Q3 | 1389.43 | 14 | تحلیل غیر خطی | ||
Q3 | 1389.4 | 5 | اندرکنش آب و سازه | ||
Q3 | 1389.25 | 4 | تغییر مکان | ||
Q3 | 1389.25 | 4 | فاضلاب | ||
Q3 | 1389.2 | 5 | ANSYS | ||
Q3 | 1389.2 | 5 | تقاطع | ||
Q3 | 1389.14 | 7 | دانه بندی | ||
Q3 | 1389.0 | 5 | شکل دهی غلتکی سرد | ||
Q3 | 1389.0 | 5 | ضریب همبستگی | ||
Q3 | 1389.0 | 5 | فرسایش | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | قطار سریع السیر | ||
Q3 | 1388.83 | 6 | مقاومت لغزشی | ||
Q3 | 1388.8 | 5 | اتصال خورجینی | ||
Q3 | 1388.8 | 5 | جداسازی لرزهای | ||
Q3 | 1388.75 | 4 | جذب سطحی | ||
Q3 | 1388.75 | 4 | سیستم تولید سلولی | ||
Q3 | 1388.75 | 4 | مسافر | ||
Q3 | 1388.6 | 5 | زنجیره تامین | ||
Q3 | 1388.57 | 7 | روش انرژی | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | بازیابی | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | جوشکاری انفجاری | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | هدایت حرارتی | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | هیدرودینامیک | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | مقاومت مارشال | ||
Q3 | 1387.83 | 6 | ارزیابی لرزهای | ||
Q3 | 1387.75 | 4 | الگوریتم ژنتیکی | ||
Q3 | 1387.75 | 4 | مطالعه موردی | ||
Q3 | 1387.6 | 5 | پوشش بتنی | ||
Q3 | 1387.57 | 7 | تصادف | ||
Q3 | 1387.5 | 4 | راحتی سفر | ||
Q3 | 1387.5 | 4 | سینتیک | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | بهره وری | ||
Q3 | 1386.75 | 4 | بازار برق | ||
Q3 | 1386.25 | 4 | دوده سیلیس | ||
Q3 | 1385.71 | 7 | فناوری اطلاعات | ||
Q4 | 1384.75 | 4 | ناپیوستگی | ||
Q4 | 1381.5 | 4 | فلوتاسیون |